Rabu, 22 Disember 2010

Tuah @ Keberuntungan Berdasarkan Tarikh Lahir

Tuah @ Keberuntungan Berdasarkan Tarikh Lahir


Ada beberapa cara untuk mendapatkan tren keberuntungan atau tuah seseorang. Salah satunya adalah melalui identiti yang dimiliki oleh setiap orang, yaitu Tarikh Lahir. Caranya seperti ini.

Misal :
tarikh lahir kamu adalah 19 March 1977
dipecah menjadi : 1 + 9 + 3 + 1977 =1990
1+9+9+0=19
1+9=10
1+0=1
Jika hasil yang dicapai sudah mencapai 1 digit, kamu tinggal lihat daftar dibawah ini untuk mendapatkan analisa tuah yang kamu bawa dari lahir :

1. Keberuntungan selalu menyertai kamu, meskipun kamu tidak pernah terlalu tergantung kepadanya. Biasanya disaat kamu sedang benar-benar memerlukannya, keberuntungan itu dengan sendiri menyinari kamu. Namun, pendirian kamu itulah yang sebenarnya yang menyebabkan mengapa kamu selalu beruntung dan tuah…..

2. Kamu cenderung berpikir semua orang lebih beruntung dibanding kamu, tapi….jika kamu mendapat restu dan sokongan dari orang lain, boleh dikata hampir tak ada yg tidak boleh kamu lakukan

3. Apapun bidang kehidupan kamu, kelihatannya kamu akan selalu berhasil dan sukses, asalkan kamu tekun dan konsisten juga mahu bertahan cukup lama pada salah satu bidang dan mencoba menyelesaikannya. Satu resepi untuk mengoptimakan keberuntungan kamu : Tetaplah Konsisten dan Berani.

4. Kamu setuju bahawa setiap orang memiliki tuahnya masing-masing, tapi kamu adalah orang yg pertama yang selalu mengenali datangnya tuah. Terutama jika bicara mengenai hubungan cinta.

5. Kamu merasa perlu menyenangkan semua orang yang ada di sekitar kamu. Tentunya ini akan kurang baik kerana boleh menutup pintu tuah kamu. Pintu tuah menuju cinta sejati dan kerjaya yang baik baru akan terbuka untuk kamu jika kamu mencuba mengurangkan dan berhenti berusaha terlalu keras untuk menyenangkan semua orang disekitar kamu.

6. Kamu sangat beruntung dikelilingi oleh mereka yang peduli dan menyayangi kamu, namun tetap saja kamu merasa tidak merasa beruntung dalam hubungan cinta.

7. Kamu pasti sering mengalami keajaiban kecil, disadari atau tidak. Terutama dalam hal cinta dan kewangan. Kamu akan sering menemukan keduanya saat bertindak lanjutan sebuah pertemuan yang tak terduga.

8. Tuah akan mendatangi kamu dalam bentuk peluang, dan itu hanya terjadi jika kamu mengambil keputusan dengan hati dan fikiran.

9. Kamu memiliki kekuatan untuk menarik hampir semua orang yang kamu inginkan dalam hidup ini. Hal ini disebabkan kerana dewi fortuna selalu menyertai kamu, bukan itu saja untuk orang-orang yang dekat dengan kamu pun akan terikut keberuntungan yang kamu pancarkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan